
الان ب سجاد پیام دادم. بلافاصله مسدودم کرد دیگه دوسم نداره همون اولم دوسم نداشت دوسال و خورده ای راه اشتباه رفتم باختم سجاد منو به قتل رسوند سجاد ... خیلی بی رحمی...
ادامه مطلب
به جان چشمانت قسم.... این بار آنچنان رفتنی ام که.... کاسه های آب را هم قسم دهی.... نه آن روزها باز می گردند و نه من..... دارم آتیش میگیرم دلم میخاد یه سیلی محکم به اون عوضی ک دل عشقمو شکسته بزنم این پروفایل سجاده. سجاد ب مینا گفته بود ک استاتوس رو همیجوری مینویسه و هیچ ربطی به زندگیش نداره ولی آدم میتونه تظاهر ب خوشی کنه اما الکی تظاهر ب ناداحتی نمیکنه حالا هرچی هست میدونم سجاد خیلی ناراحته خدایا اگ من بودم نمیزاشتم سجاد اینجوری دلش بگیره خدایا خودت دل عشقمو شاد کن خدایا بهش برکت بده خدایا من ا...
ادامه مطلب