
قرصام تموم کردن. یعنی دیگ قرص نمیخورم یادم رفت مامانمم گفت خسته شدم بس گفتمت دیگ نمیگمت .. کلا بیخیال درمان شدم آخرش ی چیزی میشه دیگ ... بیخیال امروز مامانمو فرستادم واسم انجیر بخره ... وای نمیدونی چقدر عاشق انجیرم دوسالی میشه انجیر نخوردم آخرین بار سجاد برام انجیر خریده بود ک وقت نشد بخوریم و دبگ هم وقت نشد منم تا انجیر میدیم یاد اون موقع میفتادمو ... آه .. بازم بیخیال چند روز پیش ک چمدونو باز کردوم چنتا پارچه و چادر توش بود ک به نیت مامان سجاد و خواهراش گذاشته بودم امروز مامانم چادر مامان سج...
ادامه مطلب